Grupul spaniol Inditex a anunțat miercuri că va lansa în următoarele săptămâni magazinul online din România al brandului de fashion Zara, după ce, anul trecut, a lansat platforma online pentru Pull&Bear. Informația apare pe comunicatul care transmite rezultatele financiare ale companiei din 2013.
”Grupul continuă să-și extindă platforma online la nivel global. Anul trecut au avut loc lansările online ale Zara, Massimo Dutti și Zara Home în Canada, Zara în Rusia și Pull&Bear în Romania. De la începutul anului, s-a deschis Zara.com în Grecia, în următoarele săptămâni se va lansa în Romania, iar în toamna/iarnă în Coreea de Sud și Mexic, când grupul va fi online pe 27 de piețe”, se arată în raportul citat.
Pe site-ul brandului, se arată că vânzările online vor începe pe 2 aprilie.
Grupul Inditex este prezent pe piața românească cu șapte din cele nouă branduri din portofoliu – Zara, Zara Home, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Oysho și Massimo Dutti.
La nivel mondial, vânzările grupului au ajuns anul trecut 16,7 miliarde de euro, cu 5% mai mult în comparație cu 2012. Veniturile nete au fost de 2,4 miliarde de euro, în creștere cu 1%.
La 31 ianuarie, Grupul Inditex avea 6.340 de magazine și 128.300 de angajați.
Vlad Bârleanu