0.2 C
București
vineri, 22 noiembrie 2024 - 5:10
No menu items!

Vremea rea dă peste cap traficul feroviar. Trenurile întârzie sute de minute

spot_img

Mai multe deranjamente la infrastructura feroviară au condus la întreruperea temporară a circulaţiei pe o serie de tronsoane feroviare, fiind înregistrate întârzieri în circulaţia trenurilor, ca urmare a condiţiilor meteorologice nefavorabile din noaptea de 13 spre 14 iulie.

Potrivit CFR Călători, perturbările în circulaţia feroviară s-au semnalat între Răstolniţa – Lunca Bradului (secţia Siculeni – Deda) – trenurile IR 1646 Târgu Mureş – Braşov (405 minute), IR 1645 Bucureşti Nord – Târgu Mureş (219 minute), R 4511 Miercurea Ciuc – Budapesta (202 minute); între Jena – Caransebeş (Timişoara Nord – Caransebeş) – trenul IR 79 Budapesta – Bucureşti Nord (a plecat din Zagujeni la ora 2;28, cu 175 minute întârziere); între Bibeşti – Bărbăteşti (secţia Filiaşi – Târgu Cărbuneşti) – IR 1922 Arad – Mangalia (a staţionat 66 minute în Cărbuneşti, aşteptând finalizarea intervenţiei drezinei pantograf); lipsă tensiune staţia Musculeşti, circulaţia s-a redeschis la ora 5:45 cu tracţiune diesel – IR 1922 Arad – Mangalia (a staţionat în Bărbăteşti de la ora 2:43, cu 99 de minute întârziere).

CFR Călători a pus la dispoziţie de la staţia Craiova tracţiune diesel pentru pendulare trenuri.

Potrivit sursei citate, ca urmare a întârzierii cumulate de 350 minute a trenului IR 1922, în staţia Bucureşti-Nord (plecare 6:30), a fost format un tren suplimentar care a preluat pasagerii cu destinaţia Constanţa/Mangalia.

De asemenea, probleme au fost între Domaşnea Cornea – Poarta (secţia Orşova – Caransebeş), la trenurile IR 79 Budapesta – Bucureşti Nord (a plecat cu un total de 355 minute întârziere), IR 78 Bucureşti Nord – Budapesta (80 minute), R 9551 Orşova – Caransebeş (100 minute), precum şi între Câmpina şi Floreşti Prahova (secţia Ploieşti Vest – Câmpina) – la trenurile IR 1932 Oradea – Mangalia (plecare cu un total 107 de minute întârziere, din care 63 minute cu restricţii la infrastructură), IR 1941 Satu Mare – Mangalia (195 minute) şi R 3041 Ploieşti Sud – Braşov.

În cazul trenului IR 407 Budapesta – Braşov, acesta a sosit în Episcopia Bihor cu 118 minute întârziere de la administraţia MAV.

„Circulaţia în zonele afectate se va desfăşura în funcţie de măsurile operative stabilite şi dispuse de managerul infrastructurii feroviare – CFR SA. Detalii despre situaţia circulaţiei pot fi solicitate la managerul infrastructurii feroviare – CFR SA, cel care organizează şi dirijează circulaţia tuturor trenurilor pe calea ferată. CFR Călători a pus la dispoziţia managerului de infrastructură – CFR SA, tracţiune diesel, după producerea deranjamentelor”, mai arată sursa citată.

                                                                                                               Adina Silav