-1 C
București
luni, 23 decembrie 2024 - 3:24
No menu items!

Vola.ro este în curs de a finaliza procesul de rambursare a banilor tuturor clienţilor care au avut zboruri Blue Air anulate

spot_img

Vola.ro este în curs de a finaliza procesul de rambursare a tuturor clienţilor care au avut zboruri Blue Air anulate, cu plecări începând din 6 septembrie 2022, informează miercuri un comunicat al portalului preluat de Agerpres.

Peste 10.000 de clienţi Vola.ro au fost afectaţi de anulările Blue Air, iar prejudiciul adus se ridică la peste 1 milion de euro.

Conform sursei citate, rambursarea pasagerilor Blue Air este un proces care a durat aproape 4 luni şi a implicat o echipă de peste 40 persoane.

„După 3 ani pandemici dificili, anul 2022 a adus întreaga industrie a turismului din România în pragul unui nou moment de criză – anularea tuturor zborurilor Blue Air fără avertisment şi fără explicaţii pertinente. Nu au existat avertizări în prealabil şi nicio cale de comunicare cu echipa Blue Air. Practic, companiile din turism care au vândut bilete Blue Air au fost singurele surse de informare şi de soluţionare pentru pasagerii păgubiţi”, susţin reprezentanţii Vola.ro.

Vola.ro a făcut rambursarea către 95% dintre clienţii afectaţi, urmând ca restul de 5% să primească soluţiile de rambursare în următoarea lună.

„Primii clienţi Vola.ro care au fost rambursaţi imediat ce zborurile lor au fost anulate de compania aeriană sunt cei care îşi achiziţionaseră serviciul Fast Refund şi care au primit banii în doar 2-3 zile de la anularea zborului. În acelaşi timp, clienţii care aveau achiziţionat serviciul Vola Trip Protect au primit asistenţă prioritară şi soluţii alternative de călătorie, astfel continuându-şi planurile de vacanţă, sau au putut opta pentru rambursare şi au primit banii înapoi în 2-3 zile”, se menţionează în comunicat.

De asemenea, clienţii Vola care aveau zboruri Blue Air şi se aflau în străinătate au fost ajutaţi să revină în ţară.

În cazul clienţilor care au optat pentru produsele Fast Refund sau Trip Protect la achiziţia zborurilor prin Vola, aceştia şi-au primit banii automat sau au efectuat călătoria cu altă companie aeriană, din fondurile proprii Vola.ro, în prima săptămână de la anunţul public al anulării zborurilor Blue Air.

Procesul cu Blue Air a fost unul anevoios şi a implicat efortul întregii echipe Vola.ro, care a reuşit să obţină banii într-un timp record: în mai putin de 4 luni.

Vola Trip Protect este un serviciu care garantează continuarea călătoriei chiar dacă zborul pasagerului este anulat sau întârziat pentru mai mult de cinci ore, ceea ce poate afecta întregul itinerariu.

De la începutul pandemiei, Vola.ro a recuperat peste 9 milioane de euro pentru aproape 100.000 de clienţi afectaţi de situaţia zborurilor anulate de la toate companiile aeriene

„Situaţia Blue Air nu este una nouă pentru Vola.ro, care a încercat să obţină rambursări pentru toţi clienţii săi afectaţi de problemele neprevăzute ale zborurilor anulate de companiile aeriene. De la începutul pandemiei şi-a recuperat peste 9,2 milioane de euro de la toate companiile pentru peste 98.000 dintre ei”, se menţionează în comunicat.

D.Constantin