Clienții cheltuiesc în medie 6,3 euro lunar pe serviciile companiei
Vodafone România a obţinut în anul fiscal încheiat la 31 martie venituri totale de 748,5 milioane de euro, în scădere cu 2,2%, în bază organică, faţă de anul trecut, a anunţat, marţi, compania.
Profitul EBITDA a atins valoarea de 248,4 de milioane de euro pentru întregul an 2013-2014. EBITDA ca procent din venituri a fost de 33,2%, în scădere cu 2,8 puncte procentuale, comparativ cu anul trecut.
Veniturile din servicii pentru întregul an financiar s-au situat la 703,7 de milioane de euro, în scadere cu 0,9% faţă de anul trecut, în bază organică, în principal din cauza scăderii tarifelor de terminare.
Veniturile din date mobile au crescut cu 25,1%, faţă de anul financiar anterior.
Pentru trimestrul încheiat la 31 martie, veniturile din servicii au fost de 173,6 de milioane de euro, în creştere cu 3,8%, în bază organică, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Compania avea în martie 8,186 milioane de clienţi, cu 129.000 mai puţini decât la sfârşitul lunii decembrie. Dintre aceştia, 59,5% sunt utilizatori de cartele preplătite, iar restul au abonamente.
Comparativ cu 31 martie 2013, compania a raportat un avans de peste 100.000 de clienţi.
Venitul mediu pe utilizator s-a situat la 6,3 euro în trimestrul al patrulea al anului fiscal, perioada ianuarie-martie, comparativ cu 6 euro în acelaşi interval al anului anterior şi 6,4 euro în trimestrul al treilea, perioada octombrie-decembrie.
Vodafone România este o divizie a grupului britanic Vodafone, care are peste 430 de milioane de clienți la nivel mondial.
S.Z.