4.1 C
București
duminică, 22 decembrie 2024 - 20:52
No menu items!

Un restaurant italienesc oferă sticle de vin gratuite clienților care renunță la telefoane mobile în timpul mesei

spot_img

Un restaurant italian oferă o sticlă de vin gratuit clienților care renunță la telefoanele mobile în timpul mesei, scrie The Guardian. Angelo Lella, proprietarul restaurantului Al Condominio, deschis în luna martie în orașul Verona, a declarat că scopul este de a încuraja clienții să discute între ei în loc să se uite constant la telefoane.

“Am vrut să deschidem un restaurant care să fie diferit de celelalte”, a spus el. “Așa că am ales acest format – clienții pot alege să renunțe la tehnologie în timp ce se bucură de un moment de convivialitate împreună. Tehnologia devine o problemă – nu este nevoie să te uiți la telefon la fiecare cinci secunde, dar pentru mulți oameni este ca un drog… În acest fel au ocazia să o lase deoparte și să bea un vin bun.”

Oamenii vor avea posibilitatea de a alege să își pună deoparte telefonul, care va fi plasat în propria cutie, sub cheie, la intrare. Aceștia vor arăta apoi cheia chelnerului, care le va servi sticla de vin.

Clienții pot, de asemenea, să scrie o recenzie a mesei lor, pe care o vor lăsa în cutie. Cei care lasă cea mai bună recenzie vor primi o masă la următoarea lor vizită.

Inutil să mai spunem că, odată cu promisiunea vinului gratuit, restaurantul a avut un succes răsunător în rândul celor dispuși să ia parte la detoxifierea de la telefonul mobil.

“Răspunsul a fost foarte bun”, a declarat Lella. “Nouăzeci la sută dintre clienți au ales să lase deoparte telefoanele în schimbul vinului. Este cu adevărat un lucru frumos să vezi cum oamenii acceptă acest lucru – vorbesc unii cu alții în loc să se uite la fotografii sau să răspundă la mesaje pe telefon.”

Se crede că Al Condominio este primul restaurant din regiunea Veneto care adoptă o astfel de inițiativă, deși există exemple de altele în Italia, inclusiv Separè 1968, un restaurant din Marina di Cecina, Toscana, care oferă vouchere clienților care renunță la telefoane.

D.Constantin