Compania este nevoită să renunţe la numele de ISIS, care este şi acronimul „Islamic State in Iraq and Syria”
Un producător belgian de ciocolată este nevoit să îşi schimbe numele, pentru a doua oară într-un an, din cauză că noua sa identitate, „ISIS chocolates” suferă din cauza asocierii acesteia de către cumpărători cu gruparea jihadistă Statul Islamic, potrivit Reuters.
Anul trecut, compania şi-a schimbat numele din Italo Suisse, întrucât compania nu avea nicio legătură cu niciuna dintre cele două ţări. Acum, compania este nevoită să renunţe şi la numele de ISIS, care este şi acronimul „Islamic State in Iraq and Syria”.
În luna iunie, gruparea jihadistă şi-a schimbat numele în Stat Islamic, dar producătorul de ciocolată a avut de suferit din cauza similitudinii numelor.
„Am ales ISIS pentru că este numele brandului bomboanelor şi tabletelor noastre de ciocolată. Dacă am fi ştiut că există o organizaţie teroristă cu acelaşi nume, nu l-am fi ales niciodată„, a declarat directorul de marketing, Desiree Libeert.
Clienţii internaţionali ai companiei au spus că nu mai pot să îi expună ciocolata din cauza reacţiilor negative ale clienţilor faţă de numele acesteia, a explicat Libeert.
Compania, care fabrică peste 5.000 de tone de ciocolată pe an şi are o cifră de afaceri de circa 44,17 milioane de dolari, se va numi Libeert, numele de familie al proprietarilor acesteia.