Celebra firmă de bijuterii a ales să se modernizeze în cea mai recentă campanie publicitară a sa, intitulată „Will you?”
Celebra firmă de bijuterii Tiffany apelează în premieră la un cuplu gay într-o nouă campanie publicitară. Notorie datorită filmului „Mic dejun la Tiffany”, cu Audrey Hepburn, marca există din 1837, iar firma a decis acum să se modernizeze în cea mai recentă campanie de publicitate a sa, intitulată „Will you?”.
Potrivit mai multor publicații americane, pentru prima dată în istoria companiei înființată acum 178 de ani, un cuplu de homosexuali, împreună în viața reală, face reclamă la un inel de logodnă creat de Tiffany.
„Poveștile de dragoste se petrec sub diferite forme”, a declarat o reprezentantă a Tiffany în revista „Elle”. „Inelul de logodnă marca Tiffany este prima frază pe care un cuplu o scrie împreună, construind o viață profund intimă și excepțională”, a adăugat aceasta.