10.2 C
București
marți, 5 noiembrie 2024 - 17:29
No menu items!

Un bărbat în scaun cu rotile „umilit” după ce „a fost lăsat să se târască pe un zbor Ryanair”

spot_img

Un utilizator de scaun cu rotile a fost „umilit” după ce a fost nevoit să se târască de pe un zbor Ryanair și să coboare pe scările avionului după o întârziere „inacceptabilă” a asistenței, scrie The Independent.

Adrian Keogh, în vârstă de 37 de ani, a declarat că dorește ca aeroporturile și companiile aeriene să facă mai mult pentru persoanele cu dizabilități după ce a trecut prin această experiență neplăcută pe aeroportul Landvetter din Suedia.

Dl Keogh, din Wicklow, Irlanda, a declarat că a rezervat prioritate pentru a se asigura că primește asistența de care are nevoie în timpul zborului. Când a aterizat în Suedia, i s-a spus că liftul care îi va permite să coboare din avion în scaunul său cu rotile va avea nevoie de cel puțin o oră pentru a ajunge.

El a spus că a decis să se târască din avion pentru că avea dureri și nu voia să aștepte până la miezul nopții pentru a pleca.

Turistul, care a zburat din Irlanda, a declarat pentru The Independent: „A fost foarte dureros să fiu sincer să trec prin asta, pentru că tot ce își dorește oricine este să fie tratat în mod egal.” „Ca cineva să spună că trebuie să stai o oră așteptând în avion, fără să fie vina mea, este total ridicol. „O persoană în scaun cu rotile are probleme diferite, eu însumi am leziuni ale coloanei vertebrale, unii oameni au alte probleme, dar cu orice handicap vrem doar să fim tratați în mod egal.”

Keogh a spus că a început să „se târască” pe scări. El a adăugat: „Fratele meu a vrut să mă ridice, dar am decis să nu o fac pentru că este prea nesigur în caz că am cădea.” „El era la baza treptelor, asigurându-se că scaunul meu cu rotile era pregătit.” „Este inacceptabil să se aștepte ca eu să mă târăsc pe treptele metalice abrupte, dar la sosire am fost informat că va trece cel puțin o oră până când vor avea liftul disponibil pentru a mă ajuta să cobor din avion, așa că ce altă opțiune aveam decât să mă târăsc din avion.”

Aeroportul Landvetter a comentat postarea domnului Keogh, cerându-și scuze pentru întârzierea asistenței și spunând că întârzierile au apărut din cauza unei alte urgențe medicale.

Aeroportul a spus: „Stimate domnule, ne pare rău pentru experiența dumneavoastră. Din cauza unor întârzieri noaptea trecută, au fost mai multe avioane care au aterizat cam în același timp cu zborul dvs. Cu mai multe cerințe de asistenți rezervate, inclusiv a dumneavoastră, și o urgență medicală simultan, a cauzat o împins [sic] înainte.”

Într-o declarație pentru The Independent, aeroportul a adăugat: „Regretăm profund experiența domnului Keogh la Aeroportul Landvetter din Göteborg sâmbătă. „Din cauza mai multor evenimente neprevăzute, serviciul de asistență de la aeroport a fost afectat, cu timpi de așteptare mai lungi și nu s-a ridicat la standardul nostru obișnuit de servicii, deși au fost respectate procedurile aeroportuare. În consecință, serviciul de asistență a fost întârziat, însă în niciun caz uitat.”

Keogh a declarat că speră ca acest incident să fie ultima dată când se mai întâmplă, adăugând că persoanele cu dizabilități primesc acest tratament în întreaga lume.

Un purtător de cuvânt al Ryanair a declarat „Asistența specială de la Aeroportul Landvetter este gestionată de un furnizor terț – nu de Ryanair. „Regretăm că Aeroportul Landvetter nu a reușit să ofere asistență specială acestui pasager la sosirea la Landvetter pe 29 aprilie și lucrăm cu Aeroportul Landvetter pentru a ne asigura că acest lucru nu se mai repetă”.

D.Constantin