TNT România, parte a TNT Express, a lansat o campanie dedicată proiectelor de import și export derulate de companiile românești, în acord cu direcțiile strategice anunțate recent la nivel global, pentru a susține schimburile comerciale europene și intercontinentale.
Campania se derulează în perioada aprilie-iunie 2013 și se adresează companiilor din România ale căror activități includ exportul sau importul de marfă, în greutate de peste 30 kg, prin oferte personalizate în funcție de volumele de lucru și de obiectivele de business.
”Compania oferă astfel facilități importante pentru industrii foarte active pe piața din România, precum: industria auto, electronică și high-tech, domeniul medical – farmaceutic, producătorii și comercianții de bunuri de larg consum. Concret, clienții au posibilitatea de a alege cea mai buna soluție din cadrul unei game extinse de servicii de curierat și logistică: servicii aeriene expres ultrarapide, servicii rutiere cu livrare în zi definită, servicii de freight aerian, rutier și maritim”, potrivit unui comunicat de presă.
TNT Express este unul dintre cei mai mari integratori în domeniul serviciilor de curierat și logistică la nivel global. Compania livrează zilnic aproape 1 milion de colete, documente și marfă în peste 200 de țări de pe glob. Cifra de afaceri a companiei a fost de 7,3 miliarde de euro în 2012.
Vlad Bârleanu