3.9 C
București
miercuri, 6 noiembrie 2024 - 2:09
No menu items!

Supă de crocodil sau șoareci morți, printre cele mai bizare cereri și reclamații adresate hotelurilor

spot_img

 camera hotel

Supă de crocodil, băi în miere sau în ciocolată cu lapte sau furnizarea unui șoarece mort se numără printre cele mai bizare cereri primite de hotelurile din întreaga lume, potrivit Skyscanner, un site de căutare de locuri de cazare, scrie AFP.

Conform unui sondaj desfășurat ppe un eșantion de 400 de hoteluri din 49 de țări pe site-ul catererandhotekeeper.co.uk și publicat luni, cererile și plângerile clienților nu se limitează la trezitul dimineața sau o pătură suplimentară.

„Draperiile sunt prea albe” conduce în topul plângerilor, devansând „marea este prea albastră”, „înghețata este prea rece” sau „cada este prea mare”.

„Sforăitul partenerei mele nu mă lasă să dorm” obține locul al cincilea, clientul nemulțumit cerând o reducere a prețului camerei din cauza aventurilor sale.

În clasament se mai află de asemenea „câinelui clientului nu i-a plăcut sejurul”, cu o cerere de rambursare, sau „ospătarul era prea frumos”, „nu există friptură în meniul vegetarian” sau „hotelul nu are vedere spre mare”, deși era vorba de stabilimente din centrul Londrei, așa cum este luxosul Hotel Mayfair, sau din Italia, la 80 de km de coastă.

A zecea cea mai bizară plângere a venit din partea mamei unui mire, furioasă că nu a obținut apartamentul „lună de miere” la hotel.

În privința solicitărilor insolite, medalia de aur revine cererii „un pahar cu apă la fiecare oră pe parcursul întregii nopții”, devansând „15 castraveți pe zi”, „toaletă alimentată cu apă minerală” sau „baie cu miere”.

Furnizarea „sunetului de clopoței de capră pentru a ușura somnul” nu este decât pe poziția a cincea, în fața cererii unui client care nu dorea să consume decât „pulpă dreaptă de pui”.

„Un șoarece mort”, „baia în ciocolată cu lapte”, livrarea a „16 perne” pentru un singur client și „o supă de crocodil” încheie topul primelor zece cele mai bizare cereri.

Skyscanner se prezintă ca primul site european de călătorii și al treilea la nivel mondial, cu 25 de milioane de vizitatori în fiecare an.

C.A.