Grupul a ajuns la peste 6.500 de magazine, în 88 de țări
Grupul spaniol de fashion Inditex a anunțat joi că a înregistrat vânzări de 12,7 miliarde de euro la nivel internațional pe primele nouă luni din 2014, în creștere anuală cu 7%. Calculate la vânzările în monede locale, creșterile au fost de 10,5%.
Profitul net a fost de 1,68 miliarde de euro, în creștere anuală cu 1%, potrivit unui comunicat al grupului.
În perioada analizată, Grupul a înființat 8.500 de noi locuri de muncă, din care 1.500 în Spania, și a ajuns la 133.400 de angajați. De asemenea, s-au înregistrat 230 de deschideri de magazine, ajungând la un total de 6.570 în 88 de state. Platformele de vânzare online sunt disponibile pe 27 de piețe, inclusiv în România.
Cele mai relevante inaugurări din trimestrul al treilea au fost deschiderea primului magazin Stradivarius în Marea Britanie, deschiderea unui magazin Massimo Dutti în centrul istoric al Vienei și lansarea Zara Home în Ungaria.
Grupul Inditex este prezent pe piața din România cu șapte din cele nouă branduri din portofoliu – Zara, Zara Home, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Oysho și Massimo Dutti. De asemenea, Zara și Pull&Bear au platform de vânzare online în România.