Registrul Auto Român (RAR) anunţă că a implementat soluţia concilierii pentru rezolvarea litigiilor dintre firmele care activează pe piaţa auto şi clienţii acestora nemulţumiţi de serviciile prestate.
,,Înainte ca inspectorii RAR să meargă în control şi să gestioneze speţa (situaţie care necesită mai mult timp), echipele RAR-DSP pot media rapid litigiul dintre petent şi reclamat. Dacă preferaţi varianta amiabilă, atunci când faceţi o reclamaţie, bifaţi căsuţa ,,da, vreau conciliere!” şi inspectorii RAR vor acţiona în cel mai scurt timp. RAR va contacta părţile implicate şi va media litigiul, astfel încât să se găsească şi să se implementeze cea mai bună soluţie de rezolvare a problemei” a transmis, joi, reprezentanții RAR.
Soluţia concilierii poate fi aplicată pentru oricine reclamă la RAR nereguli privind activităţile din piaţa auto ce ţin de reparaţii şi care, sub o formă sau alta, vizează încălcări ale legii.
Adina Silav