Hainele de la fiecare apariție a lui se bucură de mare succes, modelele fiind apoi vândute ca pâinea caldă
Stocul de salopete roz, identice cu cea purtată de prințul George la sfârșitul săptămânii trecute, la meciul de polo al tatălui său de la Gloucestershire, s-a epuizat în mai puțin de 24 de ore în magazine și pe internet, scrie Daily Mail.
Hainele de la fiecare apariție a lui se bucură de mare succes, modelele fiind apoi vândute ca pâinea caldă.
Este vorba despre salopeta în care a fost văzut făcând primii pași în public și care a avut mare succes în rândul mamelor.
Același lucru s-a întâmplat în luna aprilie, când micul prinț a apărut cu o salopetă cu un vapor pe piept, a firmei de îmbrăcăminte de lux pentru copii Rachel Riley. La prețul de 91 de euro, a devenit imediat un ‘best-seller’ în Marea Britanie, mărimile 6 și 12 epuizându-se rapid.
Și site-ul My1stYears.com a profitat de faima lui George în martie, când micul prinț a apărut într-o fotografie cu părinții și câinele familiei, îmbrăcat într-un pulover albastru deschis. Stocul s-a epuizat repede, după ce s-au vândut în câteva ore 1.200 de exemplare.
C.A.