Rebrandingul presupune derularea a peste 100 de proiecte, în care sunt implicați 2.000 de oameni
Operatorii Romtelecom şi Cosmote România vor activa pe piață sub denumirea Telekom Romania, începând cu jumătatea lunii septembrie, ca urmare a deciziilor Adunărilor Generale ale Acţionarilor ale fiecărei companii, potrivit unui comunicat al grupului.
Denumirile legale vor fi Telekom Romania Communications SA (în loc de Romtelecom SA), respectiv Telekom Romania Mobile Communications SA (în loc de Cosmote Romanian Mobile Telecommunications SA).
Schimbarea va permite implementarea unei filozofii one stop shop, care aduce servicii simplificate, integrate şi personalizate. Anul acesta vor fi renovate 43 de magazine, care vor oferi servicii integrate fix-mobil, în linie cu identitatea şi grafica noului brand. Dintre acestea, şapte vor fi concept stores, bazate pe o experienţă interactivă, hi-tech, conform standardelor Deutsche Telekom.
De asemenea, vor funcționa un singur call centre, un singur website şi o singură prezenţă în social media pentru toţi utilizatorii de servicii fixe sau mobile.
Pentru a implementa schimbările implicate de noul brand comun Telekom Romania, peste 2.000 de oameni lucrează la peste 100 de proiecte complexe de marketing, vânzări, IT, resurse umane sau din domeniul imobiliar.
Până la finalul anului, toți angajații companiei vor trece prin peste 500 de sesiuni de training, cu un total de 1.855 de ore.
Compania își asigură clienții că nu va exista nicio discontinuitate în serviciile oferite, iar rebranding-ul nu va necesita acțiuni suplimentare din partea clienților. ”După finalizarea proiectului, toate produsele și ofertele actuale vor fi continuate și vor fi înlocuite, treptat, de produse sub brandul T”, potrivit comunicatului citat.
Serviciile de creație și media vor fi coordinate de GMP și Media Investment, conform unui anunț al companiei de la începutul lunii.
Acționarii Romtelecom sunt grupul elen OTE – 54,01% și statul român – 44,99%. Grupul german Deutsche Telekom deține 40% din OTE Group.
V.B.