Markovits este unul dintre cei mai experimentați oameni de marketing din România
Paul Markovits este noul Vice-Președinte de Marketing al United Romanian Breweries Bereprod (URBB), începând din această lună, potrivit unui comunicat al companiei.
Din această funcție, Markovits va gestiona strategia de marketing pentru toate mărcile companiei: Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness, Granini și Bilbor. URBB are o unitate de producție în Pantelimon, Ilfov.
Paul Markovits, în vârstă de 46 de ani, are peste 20 de ani de experiență în marketing, ca lider al unor campanii de promovare. El l-a înlocuit în această funcție pe Roccos Cosmatos, care a deținut această poziție din mai 2012 și care și-a încheiat mandatul de curând.
”Îmi doresc ca împreună să creăm performanță, dând și mai multă valoare brandurilor premium pe care portofoliul URBB le deține pe piața băuturilor din România: bere, băuturi răcoritoare și apă minerală”, a declarat Paul Markovits, potrivit comunicatului citat.
Principalii concurenți pe piața berii sunt Ursus Breweries, Heineken România, Bergenbier SA și Romaqua Group.
V.B.