Obiectivul pentru 2015 este creșterea veniturilor cu 15%
Sucursala Servicii Express (SSE), divizia de curierat a Poştei Române, a înregistrat venituri de 19 milioane de lei în primele unsprezece luni ale acestui an, în creștere anuală cu 13,4%. În acelaşi interval, cheltuielile SSE au scăzut cu 11%.
”Până la finalul lui 2014 se estimează un avans al veniturilor de 14%, datorat în special serviciului Prioripost”, potrivit unui comunicat al companiei.
În prezent, la nivel naţional, Sucursala Servicii Express are încheiate peste 1.100 de contracte, iar 95% din clienţii SSE folosesc serviciul Prioripost. Traficul total înregistrat în perioada ianuarie-noiembrie 2014 este de peste 2,5 milioane de trimiteri.
Georgeta Budeanu, directorul SSE, spune că divizia de curierat a Poştei Române şi-a extins prezenţa în piaţă prin dezvoltarea de aplicaţii IT, eficientizarea procesului de distribuire a coletelor pe segmentul express, reorganizarea serviciului Call Center și echiparea autovehiculelor cu sisteme de monitorizare GPS.
”Proiectele au avut rezultate imediate, respectiv câştigarea unor licitaţii importante în faţa celor mai mari operatori din piaţa privată sau înregistrarea celui mai mic grad de retur prin implementarea produsului Prioripost cu Colectare Cont Client”, a declarat Georgeta Budeanu.
Cei mai importanţi clienţi ai SSE sunt reprezentaţi de companiile din sectorul serviciilor financiare, bănci şi retail. Aproximativ jumătate din vânzările diviziei de curierat a Poştei Române este generată de clienţi persoane fizice sau de IMM-uri.
”Poşta Română încearcă să ţină pasul cu marii jucători din piaţa de curierat, companii cu reţele logistice care depăşesc cu mult resursele operatorului de stat şi care dispun de aplicaţii informatice de top. Rezultatele înregistrate de Sucursala Servicii Express, în 2014, sunt încurajatoare şi sunt convins că strategia pe anul viitor va consolida aceste cifre”, a declarat Alexandru Petrescu, directorul general al Poştei Române.
SSE are ca prioritate, în perioada următoare, orientarea către comerţul electronic, respectiv implementarea a două proiecte e-commerce şi e-cip, ca principale motoare în atingerea unei cote de piaţă superioare. Obiectivul principal pentru 2015 este creşterea veniturilor cu 10% faţă de 2014.
Sucursala Servicii Express a Poştei Române este activă la nivel naţional prin intermediul unei reţele formate din 41 de puncte de poştă rapidă, cu 657 de angajaţi, din care personalul operativ reprezintă 90%.