6.1 C
București
sâmbătă, 23 noiembrie 2024 - 2:41
No menu items!

Poşta Română şi eMAG anunță un parteneriat strategic prin serviciul Postcollect

spot_img

posta flota

Compania Națională Poșta Română a anunțat că a început o colaborare cu eMag, prin care operatorul naţional de servicii poştale livrează colete către clienţii retailerului online. Parteneriatul marchează lansarea unui nou serviciu aparţinând Poştei Române – Postcollect, care oferă clienţilor posibilitatea de a-şi ridica produsele comandate dintr-un punct fix, respectiv din unitatea poştală preferată.

În faza pilot a proiectului cu eMAG, Poşta Română a început livrarea coletelor retailerului la Oficiul Poştal Buzău 7 şi la Oficiul Poştal Târgovişte 4, potrivit unui comunicat de presă.

Concret, operatorul naţional de servicii poştale va prelua, sorta şi livra coletele partenerului la sediul celor două subunităţi poştale, în funcţie de alegerea clientului, care poate fi făcută pe site-ul retailerului. Strategia Poştei Române vizează extinderea serviciului Postcollect în cele peste 800 de oficii poştale cu acces VPN. Toate unităţile vizate – şi, în faza pilot, OP Buzău 7 şi OP Târgovişte 4 – vor avea ghişee dedicate și program extins.

Alexandru Petrescu, directorul general al Poştei a afirmat că acest contract este ”extrem de important” în strategia companiei de a-şi extinde cota de piaţă pe segmentul comerţului online. ”Sperăm ca parteneriatul cu cel mai mare retailer online să confirme capacitatea Poştei Române de a se adapta rapid schimbărilor de pe piaţa serviciilor poştale”, a spus Petrescu.

Expediţiile eMAG sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare până la livrare. Destinatarii vor fi avizaţi de către eMAG, printr-un SMS, în momentul în care coletele sunt predate Poştei Române. După sosirea coletului la punctul de livrare (OP Buzău 7 sau OP Târgovişte 4), Poşta Română va anunţa destinatarii, tot prin SMS, că expediţia este disponibilă pentru ridicare la sediul oficiului poştal. Livrarea coletelor se face la sediul celor două oficii poştale prin intermediul unor ghişee dedicate, vizibil semnalizate, clientul având opţiunea deschiderii coletului pentru verificarea conţinutului.

”Pornind de la feedback-urile lor, am creat posibilitatea ca, pentru clienţii cărora programul încărcat nu le permite întotdeauna să opteze pentru livrarea comenzii la domiciliu, să existe opţiunea de ridicare a produselor dintr-un punct fix, accesibil, în drum spre serviciu sau spre casă”, a declarat Iulian Stanciu, Director General eMAG.

Conform contractului încheiat, în această etapă a proiectului, Poşta Română poate păstra coletele avizate, în cele două oficii poştale, timp de 10 zile calendaristice de la data preluării lor de la eMAG. Timpul în care coletul va ajunge la punctul de livrare este de cel mult două zile, putând fi prelungit cu încă o zi, în condiţiile depăşirii orei limită de predare a trimiterilor de către eMAG.