Pentru a încuraja utilizatorii să publice conţinut pe site-ul său, reţeaua de socializare Bubblews propune ca aceştia să fie plătiţi
Reţeaua de socializare Bubblews promite să le ofere o mică parte din veniturile sale utilizatorilor care scriu sau publică conţinut pe site-ul său, potrivit AFP.
„Noi suntem o companie deci trebuie să valorificăm” conţinutul, „dar suntem pregătiţi să vă răsplătim pentru interacţiunile voastre sociale„, a declarat Arvind Dixit, unul dintre cofondatorii reţelei sociale Bubblews.
Ca şi alte reţele de socializare gratuite, Bubblews vrea să se finanţeze publicând reclame care au legătură cu interesele utilizatorilor. Însă, reprezentanţii reţelei de socializare promit utilizatorilor că nu vor urmări alte site-uri pe care aceştia le accesează, ci, mai degrabă, vor să obţină informaţii din postările lor, care trebuie să aibă un număr minim de caractere.
„Pentru că oamenii scriu cel puţin 400 de caractere (faţă de 140 pe Twitter), prin intermediul postărilor acestora le putem înţelege personalitatea„, a spus Arvind Dixit.
Pentru a încuraja utilizatorii, reţeaua propune ca aceştia să fie plătiţi. La fiecare interacţiune pe reţeaua de socializare, utilizatorii vor primi un cent, iar odată obţinuţi 50 de dolari, aceştia pot încasa câştigul.
Toate postările de pe Bubblews sunt publice. Site-ul a fost accesat, de la lansarea versiunii beta în 2012, de aproximativ 20 de milioane de persoane din întreaga lume şi câteva zeci de mii au publicat conţinut pe această reţea de socializare.
D.M.