Producătorul auto Nissan a anunțat lansarea unui nou model de SUV la Salonul de Auto de la Frankfurt, pe data de 10 septembrie, în contextul în care și-a propus să devină marca asiatică numărul unu în Europa până în 2016.
Noul model va fi dezvăluit în premieră mondială și are la bază conceptul ”Friend-Me”, care a fost prezentat publicului la alte saloane auto din 2013 (foto jos).
Producătorul japonez a transmis într-un comunicat că obiectivul de a deveni marca auto asiatică numărul unu în Europa până în 2016 are șanse de concretizare, având în vedere poziția de lider pe piețele din Marea Britanie, Franța, Spania și Italia.
”În ciuda scăderii generale a pieței, Nissan a înregistrat o cotă de piață record anul trecut și avem motive să credem că vom realiza același obiectiv și în 2013”, a declarat Guillaume Cartier, vicepreședinte în cadrul diviziei de Vânzări și Marketing, pentru Nissan Europa.
În prezent, Nissan are 14.500 de angajați în Europa, iar uzinele din Marea Britanie, Spania și Rusia au produs, în 2012, 695.000 de automobile.
Vlad Bârleanu