0.2 C
București
vineri, 22 noiembrie 2024 - 5:09
No menu items!

Ministrul Energiei trimite românii cu facturile umflate să sune la ANRE

spot_img

Ministrul Energiei Virgil Popescu a declarat miercuri, după ședința de guvern, că românii care primesc facturi uriașe, sau fără compensarea prețului la energie, trebuie să sune la ANRE și la furnizorul său.

„Astăzi, în ședința de guvern, a venit și președintele autorității de reglementare și ne-a spus procedurile. Oamenii trebuie să știe că ANRE are un call center foarte mare care poate răspunde la foarte multe solicitări. Ne-a comunicat că a intrat într-un control la furnizori. Procedura există pentru fiecare și ne-a spus-o:

  • Reclamă la furnizor, acesta are posibilitatea să returneze banii în 5 zile dacă suma este peste 100 de lei.
  • Dacă este sub 100 de lei, se scade din factura următoare.
  • Dacă furnizorul nu face acest lucru, reclamația se duce la ANRE și rezolvă ANRE.

Există proceduri, există acel call center”, a mai declarat ministrul Energiei.

Pentru problemele legate de facturi, consumatorii pot apela call-centerul ANRE la numărul 0374554265 (telefon cu tarif normal în reţeaua Orange, apelabil din toate reţelele) şi la numărul 0219782 (telefon cu tarif normal în reţeaua Telekom, apelabil din toate reţelele).