BestValue, rețeaua de magazine de tip Travel Retail din aeroporturi, a anunțat lansarea unui nou model de business, ce permite celor care călătoresc cu avionul să achiziționeze online produsele disponibile în magazinele fizice încă din momentul în care au un bilet de călătorie valabil.
Magazinul online bestvalue.eu este creat în oglindă cu cel fizic situat în aeroport, astfel că utilizatorii beneficiază de aceleași prețuri în regim duty-free, de consultanță specializată și de o perioadă prelungită de achiziție, valabilă încă din momentul în care a fost emis biletul de călătorie.
Călătorii pot face achiziții în orice moment dupa emiterea biletului și până la momentul zborului.
”Estimăm că acest canal de achiziție va genera, până la finalul anului vânzări de 1 milion de euro”, a declarat Cristian Negoiță, director general al companiei Millenium Pro Design, care deține brandul BestValue.
Cei care aleg platforma online pentru achiziții trebuie să înregistreze biletul valabil înainte de a face cumpărături. Produsele pot fi livrate la domiciliu sau la o adresă prestabilită.
BestValue are o rețea de magazine situate în cele mai importante aeroporturi din România, precum București-Otopeni, Cluj, Timișoara, Craiova, Sibiu și Târgu Mureș.
V.B.