Liniile telefonice de la Call Center-ul Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF) nu sunt disponibile, momentan, din motive tehnice. Asta la o zi de la intrarea în vigoare a noilor restricții, accesul în sediile instituției făcându-se pe baza certificatului verde COVID.
“Colegii noștri, împreună cu reprezentanții companiei de telefonie, lucrează la remedierea defecțiunii în cel mai scurt timp. Contribuabilii au la dispoziție, pe portalul www.anaf.ro, aplicația Formular de contact”, a transmis, marți, ANAF.
ANAF anunțase că începând de luni, 25 octombrie, li se permite accesul în incinta Agenției Naționale de Administrare Fiscală, precum și în sediile structurilor subordonate, persoanelor care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARSCoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, cu rezultat negativ al unui test RT-PCR, nu mai vechi de 72 de ore, sau cu rezultat negativ certificat al unui test antigen rapid, nu mai vechi de 48 de ore. De asemenea, pot intra în sediile instituției persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.
ANAF amintea contribuabililor că obligațiile fiscale pot fi îndeplinite utilizând mijloacele de comunicare la distanță, iar informaţii generale în domeniul fiscal se pot obţine prin intermediul Call-Center-ului.
Adina Silav