-1.3 C
București
luni, 23 decembrie 2024 - 7:55
No menu items!

Kinderpedia, singura aplicație românească pentru grădinițe, lansează un proiect pilot la nivel național

spot_img

Compania OneTouch Advertising a dezvoltat cu 275.000 de euro singura aplicație românească ce facilitează interacțiunea dintre părinți, educatori și copii. Kinderpedia răspunde nevoii părinților de a fi în permanent contact cu copiii lor și asigură mai multă transparență cu privire la activitățile zilnice ale acestora, în timpul pe care îl petrec la grădiniță.

Platforma online permite actualizarea și verificarea în timp real a calendarului de evenimente și a orarului de activități, postarea fotografiilor și a clipurilor video și dispune de un modul de chat direct cu educatorii. Începând cu 1 iunie părinții vor putea descărca aplicația Kinderpedia pentru smartphone-uri și tablete cu sisteme de operare Android și iOS.

Pentru a marca Ziua Copilului, Kinderpedia a lansat un proiect pilot, la nivel național, în cadrul căruia a invitat peste 700 de grădinițe din întreaga țară să beneficieze gratuit de serviciile platformei. Primele 50 de grădinițe înscrise, până la data de 10 iunie vor putea utiliza Kinderpedia gratuit timp de 2 ani.

Kinderpedia a apărut ca o soluție la nevoia părinților de a fi mereu în contact cu copiii lor, chiar și atunci când aceștia sunt la grădiniță. În ultimele două săptămâni am adresat scrisori celor mai mari 100 de companii din România pentru ca de Ziua Copilului, angajații care au copii cu vârste cuprinse între 1 și 7 ani să primească liber pentru a petrece mai mult timp cu aceștia. Pentru celelalte zile, în care părinții sunt la serviciu, Kinderpedia le pune la dispoziție instrumentele necesare pentru a nu rata niciun moment important din viața copiilor lor

Daniel Rogoz
fondatorul Kinderpedia

Înscrierea gratuită a grădinițelor se poate face la adresa http://www.kinderpedia.ro/demo, unde atât reprezentanții grădinițelor, cât și părinții pot accesa un cont demo.

Dezvoltarea Kinderpedia a antrenat până în prezent o investiție de 275.000 euro, din care 155.000 euro reprezintă contribuția companiei fondatoare, OneTouch Advertising. Proiectul a beneficiat de finanțare europeană în valoare de 98.621 euro și de o contribuție de 20.630 euro de la bugetul de stat.

Olimpia Diaconiuc