Compania investește peste 5 mld. $ în dezvoltarea unor noi modele
Producătorul britanic Jaguar își va adăuga la portofoliu primul SUV (sport-utility vehicle), odată cu pornirea producției pentru varianta conceptului C-X17 (foto), prezentat prima dată în 2013, potrivit Bloomberg.
Jaguar Land Rover, divizia de lux a companiei indiene Tata Motors Ltd. și-a propus creșterea vânzărilor în 2015 la peste 500.000 de autoturisme, în contextul în care anul trecut a lansat modelele Jaguar XE și Land Rover Discovery Sport.
În 2014, Jaguar Land Rover a vândut 462.678 de autovehicule, în creștere anuală cu 9% – al cincilea an consecutiv în care a înregistrat avans.
Expansiunea va continua în 2016, când modelul crossover F-PACE, cu cinci locuri, va fi scos pe piață, a afirmat producătorul într-un comunicat.
Jaguar Land Rover investește în acest an fiscal, care se încheie în martie, 3,5 miliarde de lire (5,3 mld. $), pentru a-și extinde oferta, pe fondul competiției tot mai dure.
Compania a deschis anul trecut prima unitate de producție în afara Marii Britanii – în China. Obiectivul principal este acapararea unui segment de 10% din piața premium SUV din China, în contextul în care producția locală îi va permite să taie din prețuri.