10.2 C
București
marți, 5 noiembrie 2024 - 16:03
No menu items!

Halele Obor, redeschise parțial după suspendarea decisă de Protecția Consumatorului

spot_img

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a anunţat, sâmbătă, deschiderea Halelor Obor, în mare parte, după remedierea deficienţelor care au fost constatate în urma controlului de acum câteva zile. 

ANPC a transmis, sâmbătă, printr-un comunicat de presă, că după verificarea întrerprinsă de Comisariatul Regional pentru Protecţia Consumatorilor Regiunea (CRPCR) Bucureşti – Ilfov, la Halele Centrale Obor din Capitală, în urma căreia, activitatea halei a fost suspendată din cauza mai multor nereguli, pe data de 26 noiembrie, au avut loc acţiuni de recontrol la operatorii economici care îşi desfăşurau activitatea aici.

ANPC a menţionat că acţiunea de reverificare s-a desfăşurat în urma solicitării trimise către CRPCR Bucureşti – Ilfov de compania care administrează halele.

Cu acest prilej, echipele de control au constatat că din totalul de 22 de puncte de lucru la care a fost verificată remedierea abaterilor descoperite cu trei zile în urmă, doar la 19 s-a înregistrat realizarea efectivă a acestora, fiind dispusă reluarea activităţii, pentru magazinele acestor societăţi. 

„În cazul operatorilor economici Flap Co Internaţional S.R.L. şi Apollo 13’ S.R.L., comisarii CRPRC Bucureşti-Ilfov au constatat că nu au fost remediate deficienţele, nu au fost schimbate vitrinele frigorifice învechite  şi uzate şi, în cazul acestora, s-a menţinut măsura de oprire a activităţii, urmând ca deschiderea acestor magazine, să se realizeze după aducerea întregului spaţiu la conformitate”, se arată în comunicatul ANPC.

Preşedintele ANPC, Mihai Culeafă, a precizat că îşi doreşte să fie partenerul operatorilor economici, dar acest lucru se poate întâmpla doar dacă respectă legea.

„M-am bucurat să văd că, în mare parte, Halele Centrale Obor au fost aduse la conformitate, aşa cum era normal să fie în fiecare zi. Noi vrem să fim partenerii operatorilor economici, dar acest lucru se poate întâmpla doar dacă respectă legea şi, implicit drepturile consumatorilor. Afacerile lor prosperă doar în cazul în care cumpărătorii sunt mulţumiţi„, a declarat Mihai Culeafă, prezent la acţiunea de recontrol a Halelor Obor.

R. Dan