Deși are doar opt luni, prințul George promite să calce pe urmele mamei lui în privința lansării tendințelor în modă, hainele pe care le-a a purtat până acum în Noua Zeelandă epuizându-se în magazinele britanice, relatează AFP.
Aflat în turneu cu părinții în Noua Zeelandă, George a avut mare succes miercuri când, îmbrăcat în salopetă și având un vapor brodat pe pieptar, a participat la primul său eveniment public oficial, o întâlnire de joacă cu zece bebeluși de vârsta lui.
După ce au apărut fotografii din Noua Zeelandă, magazinele britanice în care se vinde îmbrăcăminte de lux marca Rachel Riley pentru copii, implicit faimoasa salopetă, au fost luate cu asalt. Deși costă 75 de lire sterline (91 euro), salopeta a ajuns repede un best-seller, mărimile 6 și 12 epuizându-se într-un timp foarte scurt.
La finalul lunii martie prințul Georgea a fost fotografiat împreună părinții și câinele Lupo, îmbrăcat într-un pulovăr bleu cu numele lui scris pe piept. Potrivit presei britanice, site-ul My1stYears.com a vândut în câteva ore 1.200 de astfel de pulovere, epuizând stocul.
„Se pare că micul prinț are talentul mamei sale în ceea ce privește lansarea tendințelor. Tot ce poartă el se vinde apoi ca pâinea caldă”, a spus atunci directorul site-ului, Daniel Price, citat de Hello Magazine.
C.A.