Divizia de sport a adunat o treime din venituri
Grupul francez Kering, care vinde branduri de lux și sport precum Gucci, Bottega Veneta, Yves Saint Laurent și Puma a raportat vânzări totale de 10,038 miliarde de euro pentru 2014, în creștere cu 4% față de 2013. Profitul operațional a fost de 16,6%.
Vânzările diviziei de lux au ajuns la 6,75 mld. €, în creștere cu 6%. Separat, cele mai vândute branduri au fost Gucci – 3,49 mld. € (-1,8%), Bottega Veneta – 1,13 mld. € (+11,3%), Yves Saint Laurent – 0,7 mil. € (+27%). Celelalte branduri de lux au totalizat 1,42 mld. € (+14,4%).
Divizia de articole sport a înregistrat vânzări de 3,245 mld. €, în creștere anuală cu 3,5%. Brandul Puma a înregistrat vânzări de 2,99 mld. €, în timp ce alte branduri, precum Volcom sau Electric, au avut vânzări de 255 mil. €. Raportul anual subliniază efectul pozitiv al parteneriatului încheiat cu Arsenal FC și al Cupei Mondiale de Fotbal din Brazilia.
V.B.