Producătorul de anvelope Goodyear Tire & Rubber Co. a raportat luni un profit net de 166 de milioane de dolari, pentru cel de-al treilea trimestru al acestui an, în creștere cu 51% față de rezultatul din perioada similară de anul trecut.
Venitul pe segmentul operaţional în al treilea trimestru (profitul brut) a fost de 431 milioane de dolari, cu până la 24% mai mare, iar ținta pentru tot anul 2013 este de 1,5 miliarde de dolari.
Vânzările Goodyear în cel de-al treilea trimestru al anului au fost de 5 miliarde de dolari, comparativ cu 5,3 miliarde de dolari înregistrate anul trecut.
În EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa), zonă în care este inclusă și România, s-a înregistrat o creștere a vânzărilor de 4 milioane de dolari, de la 1,748 miliarde la 1,752 miliarde dolari. Pentru primele nouă luni, s-a înregistrat o scădere, de la 5,282 miliarde, la 4,936 miliarde de dolari.
Goodyear este una din cele mai mari companii producătoare de anvelope, cu 69.000 de angajaţi şi 52 de unităţi de producţie în 22 de ţări peste tot în lume.
Vlad Bârleanu