Noile modele ar putea fi un SUV și o mașină de oraș mai mică decât Opel Astra
General Motors (GM) intenţionează să intre pe piaţa maşinilor ieftine din Europa, pentru a recupera din cota de piaţă pierdută, prin lansarea unei linii low-cost produse sub marca Opel, care ar putea concura modelele realizate de Renault la uzina Dacia, potrivit Financial Times.
Segmentul de entry-level este dominat de brandul Dacia, care a speculat cererea puternică a europenilor afectați de austeritate pentru a deveni producătorul cu cea mai rapidă creştere de pe continent.
Compania americană vrea să utilizeze noua linie low-cost pentru a recupera terenul pierdut după decizia costisitoare de anul trecut de a retrage marca Chevrolet din Europa.
Dacia a devenit cel mai valoros activ din Europa al producătorului francez Renault, afirmă FT.
Renault este greu de ajuns din urmă pe această nișă, în contextul în care a început proiectul low-cost Logan la începutul deceniului trecut, în fabrica de la Mioveni, care avea liniile de fabricație în funcțiune.
GM are în plan să lanseze un SUV (sport utility vehicle) de dimensiuni mici şi un model mai mic decât Opel Astra, într-o plajă de preţ similară celei practicate de Dacia.
V.B.