4 C
București
vineri, 22 noiembrie 2024 - 15:55
No menu items!

Gândaci și alimente expirate la Aro Palace în Brașov

spot_img

Inspectorii de la Protecţia Consumatorului au găsit, luni, în urma unui control hotelul de cinci stele Aro Palace din centrul Braşovului, alimente expirate şi alterate, dar şi gândaci în bucătăria unde se prepară hrana turiştilor

aro palace

Potrivit şefului Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorului Braşov, citat de corespondentul mediafax, hotelul Aro Palace riscă declasificarea.

La unele produse data expirării era 20 mai, dar alte produse nu aveau trecută data expirării. De asemenea, inspectorii au găsit şi băuturi alcoolice şi nealcoolice (bere şi suc) cu termen de valabilitate expirat, pâine mucegăită, condimente expirate încă din anul 2012, dar şi produse care în mod normal trebuiau refrigerate, dar au fost îngheţate, pentru a nu şti perioada în care acestea au expirat,

potrivit sursei citate.

Oficialii spun că amenda poate ajunge la 50.000 de lei pentru fiecare sector de activitate, dar şi până la suspendarea activităţii hotelului. În zilele următoare, inspectorii extind verificările la toată activitatea hotelului – piscină, dimensiunile camerelor și dotările acestora, dar și alte utilități necesare unui hotel de cinci stele.

În replică, reprezentatul hotelului, Gabriel Florescu, a spus că sunt „lucruri intervenite în urmă cu o zi, două sau trei” şi că activitatea bucătăriei hotelului este monitorizată în permanenţă de structurile interne care au atribuţii de control din cadrul societăţii.

În plus, sistematic suntem controlaţi de instituţiile specializate ale statului: DSVSA, DSP şi celelalte instituţii cu atribuţii de control. Până în prezent, aceste instituţii nu au sesizat aspecte grave cu privire la derularea activităţii hotelului Aro Palace. După părerea mea, ceea ce s-a constatat astăzi este rezultatul a ceva ce s-a întâmplat în ultimele zile. Sunt lucruri intervenite în urmă cu o zi, două sau trei, pentru că altfel nu îmi explic această situaţie,

a spus reprezentantul hotelului.

El a mai spus că cei de la Protecţia Consumatorilor pot face fel de fel de afirmaţii, dar cei ce clasifică hotelul sunt cei de la Autoritatea Naţională pentru Turism.

S.M.