8.4 C
București
marți, 5 noiembrie 2024 - 12:58
No menu items!

Fiul lui David Beckham, Cupidon în campania de Crăciun a firmei Burberry

spot_img

Această campanie pune în evidență ceea ce este admirat la Burberry: trench-ul, eșarfa de cașmir, muzica, inspirate de clima britanică specifică

 romeo beckham - burberry

 

Romeo, fiul de 12 ani al celebrului cuplu Victoria și David Beckham, se implică a doua oară într-o campanie a casei de modă de lux Burberry, intitulată „Din Londra, cu dragoste”, scriu revista Elle și The Telegraph.

Într-o atmosferă romantică, pe străzile Londrei, interpretându-l pe Cupidon între modelele Hannah Dodd și Anders Hayward, Romeo improvizează pași de dans pe melodia „The Way That I Live”, scrisă și înregistrată special pentru campania de Crăciun a firmei de Ed Harcourt. Totodată, cincizeci de dansatori oferă un adevărat spectacol inspirat din epoca de aur a Broadway-ului, realizat de coregraful Lynne Page, scrie revista Elle.

burberry_festive_campaign

Asemenea mamei sale, care a studiat dansul înainte să facă parte din celebrul grup Spice Girls, Romeo dovedește că are ritm și ușurință în mișcare, informează The Telegraph.

Christopher Bailey, CEO și Chief Creative Officer la Burberry, nu își ascunde bucuria de a lucra din nou cu Romeo. „Are farmec, stil și o energie nebună. Sunt încântat că are rolul principal în campania noastră festivă”, a declarat designerul.

Bailey a adăugat că această campanie pune în evidență ceea ce este admirat la Burberry: trench-ul, eșarfa de cașmir, muzica, inspirate de clima britanică specifică, bucuria de a lucra cu oameni talentați.