100.000 de angajați ai Royal Bank of Scotland au semnat pentru a uitliza platforma Facebook la locul de muncă.
Royal Bank of Scotland (RBS) este cel mai mare client al Facebook încă de la versiunea primară a platformei.
Tranzactia privește, la început, 30.000 de muncitori RBS care vor utiliza platforma din martie anul viitor, următorul pas fiind cu 100.000 de angajați, până în 2016. Platforma Facebook la locul de muncă a început să fie folosită în urmă cu un an, mai ales când au început să apară platformele concurente în afaceri, cum ar fi LinkedIn sau Slack.
Serviciul este încă rudimentar, este un pilot care nu are posibilitatea de a lega aplicații sau servicii externe. În schimb, utilizatorii pot fi prieteni și urmăriți de colegii lor, își pot posta mesaje reciproce, se pot alătura grupurilor, sau să-și facă apeluri de voce și video.
„Suntem încă în versiunea beta, dar avem de gând să ne extindem, bazați pe un model de afaceri freemium„, a declarat Julien Codorniou , unul dintre directorii Facebook de la Londra. Oficialul rețelei a adăugat că Facebook la locul de muncă se poate construi, nu numai ca marketing, ci și din punct de vedere al vânzărilor, oriunde pe glob. Rata de adoptare a pilotului, la RBS, a fost de peste 90%.
Ioana Popescu