Facebook a urcat în acest an pe locul al doilea în topul veniturilor din publicitate digitală în SUA, devansând Yahoo şi Microsoft. Pe primul loc se află în continuare Google, potrivit datelor EMarketer.
Facebook a urcat pe poziţia secundă cu venituri de 3,17 miliarde de dolari, faţă de locul patru în 2012, când s-a plasat în urma Yahoo şi Microsoft. Google a atras în acest an venituri de 17 miliarde de dolari, potrivit Bloomberg.
Cea mai mare reţea de socializare online din lume, generează mai mult de jumătate din venituri prin distribuţia de spoturi publicitare pe dispozitive mobile.
În această săptămână, Facebook a început să testeze introducerea de spoturi video distribuite către utilizatori.
De asemenea, Instagram, preluată anul trecut de Facebook, dezvoltă propriile oferte de publicitate pe platforma de partajare de imagini.
Piaţa publicităţii digitale din SUA va creşte cu 25% până în 2015, la 53,4 miliarde de dolari, potrivit estimărilor EMarketer.
D.M.