Producătorul de prezervative Durex a anunțat declanșarea unei campanii de marketing care constă în implicarea clienților în concursul ”LoveVille”, la care vor participa 13 orașe, din 5 țări – România, Bulgaria, Grecia, Cipru și Serbia.
Din România, participă București, Timișoara, Iași, Cluj și Constanța. După trei luni, orașul care va înregistra cele mai mari vânzări de prezervative va deveni gazda petrecerii de final. Celelalte orașe sunt Atena, Salonic, Patras, Heraklion, Larisa, Sofia, Belgrad și Nicosia.
Românii care cumpără Durex vor putea paria pe orașul preferat, într-o aplicație pe Facebook, și vor putea câștiga premii – lenjerii de pat de tip Kamasutra sau invitații VIP la petrecerea de final.
Campania este caracterizată drept ”o metodă neconvențională de a genera awareness, de a crește vânzările și vizibilitatea in-store, ce pune la încercare orgoliul românului”. Mix-ul de media va cuprinde radio, print, PR, digital, TV și social media și este coordonată de agenția Pastel.
Brandul Durex aparține companiei britanice Reckitt Benckiser.
V.B.