Ptacek vine de la un post similar din Ucraina, stat afectat grav de conflictele interne
Începând de la 1 septembrie 2014, Jan Ptacek va ocupa funcţia de director general al Renault Commercial Roum, entitate care asigură comercializarea pe piaţa din România a mărcilor Dacia, Renault şi Nissan.
Jan Ptacek îi urmează în acest post lui Thomas Dubruel, care preia funcţia de director general adjunct al Renault MAIS – filiala de distribuţie a Grupului Renault din Turcia, potrivit unui comunicat al Grupului Dacia Renault.
În vârstă de 44 de ani, de naţionalitate cehă, Ptacek are o experienţă de două decenii în cadrul Grupului Renault, ocupând în primii ani de carieră funcţii în marketing şi managementul reţelei comerciale din Republica Cehă şi apoi din Franţa.
În 2003, a preluat funcţia de director de Marketing al mărcii Dacia, coordonând, în acea perioadă, lansarea modelului Logan.
La sfârşitul anului 2004, s-a întors la Paris, în cadrul Direcţiei de Strategie şi Marketing a Grupului. În calitate de director al Gamei Comerciale Entry a avut, timp de patru ani, responsabilitatea strategiei de marketing a gamei Entry şi a mărcii Dacia.
În 2008, a fost numit director de Marketing al mărcii Renault pentru Rusia și regiunea Eurasia, iar din 2012, a fost director general al filialei comerciale Renault din Ucraina.
V.B.