O companie australiană s-a folosit de catastrofa aviatică produsă în estul Ucrainei pentru a-şi promova asigurările de viaţă pe care le comercializează.
Compania a cumpărat cuvintele cheie pe Google „Malaysia Airlines”, la câteva ore de la prăbuşirea avionului companiei malaysiene, ce transporta 298 de persoane la bord inclusiv 28 de australieni, relatează Sydney Morning Herald.
„Este tragedia zborului MH17 al Malaysia Airlines un semn că trebuie să vă gândiţi la o asigurare de viaţă?„, se putea citi sub ştirile de pe Google, despre catastrofa aeriană din Ucraina. Site-ul companiei promova în acelaşi mod asigurările de viaţă.
Directorul grupului a declarat că a fost „uluit” să descopere reclama şi a ordonat retragerea ei imediată.
Imediat ce am descoperit-o, am cerut retragerea ei imediată. Ne cerem scuze pentru orice neplăcere pe care a provocat-o aceasta,
a declarat Warren Lazarus.
El a afirmat că reclama a apărut doar 15 minute înainte de a fi alertat telefonic de clienţi.
S.M.