Compania de vânzări media Cable Direct a anunțat încheierea unui contract cu posturile Utv si Utv HD, prin care va oferi în exclusivitate consultanţă pentru implementarea strategiei de vânzare a spaţiului de publicitate al celor două posturi TV. Contractul intră în vigoare de la 3 martie, potrivit unui comunicat de presă.
”De asemenea, Cable Direct va relaţiona Utv cu agenţiile si clienţii de publicitate, cu scopul de a crea parteneriate sustenabile pentru proiectele speciale ale Utv”, se afirmă în comunicat.
Utv a fost prima televiziune muzicală din România și a doua din Europa care a început emisia și în format HD (din 2010). Publicul ţintă al Utv este format in principal din tineri cu vârste cuprinse între 15 și 35 ani, care au studii superioare, venituri medii spre mari, în căutare de adrenalină şi pasionaţi de muzică.
Cable Direct va prelua în portofoliul propriu si site-ul utv.ro, care presupune o ofertă largă de soluţii de comunicare, de la metode de promovare ca video ads, branding de pagini, campanii de bannere şi alte forme de display advertising, până la proiecte neconvenţionale care stimulează interactivitatea cu utilizatorii.
”Prin consolidarea portofoliului Cable Direct cu postul Utv, le vom oferi clienţilor noştri soluţii atractive în realizarea strategiei de comunicare adresată tinerilor”, a afirmat Bogdan Lăzărescu, director de vânzări la Cable Direct.
Cable Direct a fost înfiinţată în 1999 ca o companie dedicată vânzării de spaţiu publicitar pentru televiziunile tematice. Cable Direct desfăşoară şi activităţi de marketing, producţie de programe finanţate de clienţi, organizare de evenimente şi campanii promoţionale pentru mediile reprezentate, care ajută la implementarea strategiei de marketing, a politicii de vânzări şi a poziţionării lor pe piaţa media. Compania are în portofoliu următoarele posture de televiziune: AXN, AXN Black, AXN White, National Geographic, National Geographic Wild, PVTV, History, Cartoon Network, Boomerang și TCM.
V.B.