Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat, vineri, contractul pentru revizuirea studiului de fezabilitate și de realizare a proiectului tehnic pentru A3 de la Brașov la Comarnic și Râșnov.
Ministrul Transporturilor Cătălin Drulă anunța, în urmă cu două zile, că în cadrul contractului de proiectare vor fi realizate studii geotehnice și vor fi proiectate tuneluri la Sinaia și Bușteni, „soluții tehnice moderne, demne de anul 2021”.
Caietul de Sarcini consultat de HotNews.ro arată că de la București la Brașov autostrada A3 a fost sectorizată astfel:
– Sector IA Bucuresti – Moara Vlasiei (km 0+000 – km 19+500); Sector IB Moara Vlasiei – Ploiesti (km 19+500 – km 62+000);
– Sector 2 – Ploiesti – Comarnic (km 62+000 – km 110+600);
– Sector 3 – Comarnic – Predeal (km 110+600 – km 146+800);
– Sector 4 – Predeal – Cristian + Racordarea autostrăzii la reteaua de drumuri existente (km 146+800 – km 168+600);
– Sector 5 – Cristian – Codlea km 168+600 – km 173+300;
Conform caietului de sarcini, „viteza de proiectare pentru autostradă va fi de 120 km/h, iar platforma va fi de 26,00 m lățime, iar pe sectoarele pe care condițiile de relief permit, se vor adopta elemente geometrice corespunzătoare vitezei de proiectare de 140 km/h”.