Ghișeul din Gara de Nord va fi deschis 17 ore pe zi
Compania Naţională Poşta Română a anunțat deschiderea unui nou Ghişeu Poştal la Gara de Nord din București, care va fi deschis șapte zile din șapte, în intervalul orar 7:00-00:00.
Acesta funcționează ca ”ghișeu exterior” al unui oficiu poștal, iar clienții vor avea acces la servicii complete – să transfere bani, să achite rovignete, facturi, taxe şi impozite, să cumpere timbre, dar şi să trimită colete, potrivit unui comunicat al companiei.
Alexandru Petrescu, directorul general al companiei, a declarat că îmbunătăţirea serviciilor este esenţială, inclusiv în contextul procesului de privatizare.
”Începând cu 1 ianuarie 2013, odată cu liberalizarea pieţei de profil, Poşta Română îşi stabileşte atent strategia pentru a răspunde prompt nevoilor clienţilor. Proiectele pe care operatorul naţional de servicii poştale le are în derulare, cum ar fi cel de modernizare a reţelei poştale şi cel de extindere a gamei serviciilor financiar-bancare, sunt un exemplu despre cum înţelegem să ne aliniem rigorilor pieţei de profil, din ce în ce mai competitive”, a afirmat Petrescu.
O eventuală decizie de extindere a proiectului-pilot de la Gara de Nord va fi luată peste trei luni, după evaluarea impactului.
Compania Naţională Poşta Română a demarat, anul trecut, un plan de modernizare a oficiilor şi ghişeelor, precum şi a serviciilor oferite.
Poşta Română este lider pe piaţa serviciilor poştale în România, cu o cifră de afaceri anuală de peste 1,2 miliarde lei, şi operează printr-o reţea de peste 5.600 de oficii poştale cu acoperire naţională. Anual, compania procesează un volum de sute de milioane de trimiteri poştale şi distribuie către 5 milioane de beneficiari drepturile băneşti aferente sistemului public de pensii și asigurărilor sociale de stat.
S.Z.