CFR pierde anual între 30 şi 40 de milioane de lei din cauza călătorilor „blatiști”. Peste 15% dintre clienţi călătoresc fără bilet, a declarat Ştefan Roşeanu, director general CFR Călători, într-un interviu acordat Gândul.
În 2011, CFR Călători a avut peste 53,4 milioane de clienţi, iar peste 1,3 milioane de călători nu şi-au cumpărat bilet, preferând să meargă „cu nașul”. „Noi estimăm că undeva între 15 şi 20% din numărul actual de călători aleg să meargă cu naşul, ceea ce înseamnă undeva între şapte şi zece milioane de călători care nu plătesc bilet. Sunt venituri, dacă faceţi o socoteală, probabil între 30-40 de milioane de lei pe care CFR Călători le pierde anual”, a precizat Roşeanu. Pentru stopa fenomenul, reprezentanţii CFR Călători vor intensifica controalele în trenuri, în special asupra conductorilor de tren.
FOTO monitoruldevalcea.ro