4 C
București
vineri, 22 noiembrie 2024 - 15:27
No menu items!

Cele mai valoroase 100 de Mărci la nivel global! Brand-ul de pe primul loc a intrat în România în 2011

spot_img

Cele mai valoroase 100 de Mărci la nivel global! Brand-ul de pe primul loc a intrat în România în 2011

Brandul care a înregistrat cea mai mare creștere în ultimii șapte ani, la nivel global, este Subway, rețea de fast-food care a intrat pe piața din România în 2011. Concluzia aparține companiei de cercetare Millward Brown și precede Topul celor Mai Valoroase 100 de Mărci la nivel Global, ediția 2013.

Potrivit specialiștilor de la Millward, Subway a ajuns la un procent de creștere – din 2006 până în prezent – de 5.145% datorită raportului foarte bun dintre calitate și preț. Clasamentul pe 2013 va fi publicat pe 21 mai, însă numele primelor opt companii în privința creșterii notorietății a fost făcut public. Aceste sunt:

1.                     Subway +5145%

2.                     Apple +1045%

3.                     Amazon +470%

4.                     Hermès +297%

5.                     Verizon +230%

6.                     McDonald’s +228%

7.                     IBM +221%

8.                     Google + 188%

”Rezultatele reflectă dorința crescândă a consumatorilor de a discuta, a trimite mesaje, date, de a mânca rapid și de a aduce puțin lux în viața lor”, arată un comunicat al Millward Brown. Analiza scoate în evidență opt driveri importanți ai succesului pentru mărcile cu cea mai spectaculoasă creștere.

Aceștia se referă la: un raport foarte bun calitate-preț (Hermès și Subway), relevanța în timp (IBM), eficiența în tehnologie (Amazon), reputatia ( McDonald’s), diferențierea și semnificația (Apple), personalitatea (Verizon), expansiunea și o experiență foarte bună cu marca (Google).

C.C.