-1.3 C
București
luni, 23 decembrie 2024 - 6:35
No menu items!

Cele mai penibile plângeri adresate unei agenții de turism: „În India, toată mâncarea era picantă”

spot_img

Cele mai penibile plângeri adresate unei agenții de turism: „În India, toată mâncarea era picantă”

Thomas Cook, celebra agenție de turism din Marea Britanie, a facut publică lista celor mai penibile plângeri făcute de clienți de-a lungul timpului.

 1. „În călătoria mea în Goa, India, am fost de-a dreptul dezgustată de faptul că aproape toate restaurantele serveau curry. Nu-mi place mâncarea picantă”.

 2. „Ne-am rezervat o excursie la un waterpark, dar nimeni nu ne-a zis că trebuie să luăm cu noi costumele de baie și prosoapele. Credeam că sunt incluse în preț”.

 3. „Plaja avea prea mult nisip. A trebuit să curățăm tot imediat când ne-am întors în cameră”.

 4. „Am descoperit că nisipul nu era ca în broșură. Broșurile voastre arătau un nisip alb, însă în realitate eram mai galben”.

 5. „N-ar trebui să se permită statul la plajă topless. A fost foarte obositor pentru soțul meu, care voia doar să se relaxeze”.

 6. „Nisipul era prea fierbinte. Ați uitat să mentionați asta în broșură”.

 7. „Nimeni nu ne-a spus ca vor fi pești în apă. Copiii s-au speriat”.

 8. „Am fost în vacanță în Spania și am avut probleme cu șoferii, care erau toți spanioli”.

 9. „Ne-a luat 9 ore să zburăm înapoi din Jamaica până în Anglia. Americanilor le-a luat doar 3 ore. E nedrept”.

 10. „Erau prea mulți spanioli acolo. Recepționistul vorbea spaniola, mâncarea era spaniolă. Nu ne-a zis nimeni că vor fi atâția străini acolo”.

 11. „Am fost mușcat de un țânțar. Broșura voastră nu zice nimic de țânțari”.

 12. Un britanic la Machu Picchu, încercând să-și recupereze banii: ”Erau prea mulți nori în jurul acestor munți”.

 13. „Logodnicul meu și cu mine am cerut paturi separate când am făcut rezervarea, dar am fost cazați într-o cameră cu pat dublu. Voi sunteți responsabili pentru faptul că am rămas gravidă. Acest lucru nu s-ar fi întâmplat dacă ne dădeați camera pe care am cerut-o”.

C.A.