1.7 C
București
vineri, 22 noiembrie 2024 - 11:14
No menu items!

Ce fac cei mai mulți oameni după ce intră într-un mall

spot_img

Cel mai recent studiu Food&Beverages realizat de compania CBRE, arată că aproape jumătate dintre clienții mall-urilor din întreaga lume, intră prima dată sau chiar singura, în cazul multora dintre ei, doar la fast-food, restaurant sau cafenea, în centrul comercial.

Interesant este că după ce își termină masa sau cafeaua, 40% dintre cei care și-au propus să facă doar acest lucru, ajung să meargă și la cumpărături, în același centru comercial.

Reprezentanții companiei au intervievat clienții mall-urilor din toată lumea – Europa, Orientul Mijlociu, Africa de Sud. Funcție de țări, cumpărătorii din Emiratele Arabe, din Turcia, România și Africa de Sud au fost cei mai numeroși dintre cei care asociază mall-urile cu locul favorit de a lua masa. Pe primul loc, cu 59% dintre cumpărători, este statul Emiratele Arabe Unite, apoi 57% dintre sud-africani, 52% dintre turci, 51% dintre polonezi și 42% dintre spanioli merg la mall doar să mănânce şi să bea.

Este clară însă tendința consumatorilor de a căuta și de a aprecia zona de restaurante și cafenele din centrele comerciale, ceea ce ar putea duce la alte tendințe de realocare a spațiilor pentru comercianți și vizitatori.

Rezultatele înregistrate la nivel EMEA se regăsesc în piața locală – românii apreciază zona de restaurante și cafenele din cadrul unui centru comercial. În același timp, consumatorul român devine mult mai pretențios – el așteaptă calitate și o experiență memorabilă atunci când ia masa într-un centru comercial. Astfel, dezvoltatorii, proprietarii și companiile de property management trebuie să ofere soluții inovative și să livreze clientului această experiență. În unele cazuri, asta poate însemna o reconfigurare totală a zonei de food, în altele poate însemna doar lărgirea mixului de operatori, prin aducerea de restaurante cu specific local sau cu profil special, iar pentru alte centre se poate lucra strict la partea de design (zona de sitting confortabila, scaune de masa pentru copii, terase, zone verzi)„

Laura Bencze-Dumea, Head of Retail CBRE EMEA, citată de bussinesmagazin.ro

Realizatorii studiului au intervievat 22.000 de subiecţi din 22 de pieţe din Europa, Africa de Sud şi Orientul Mijlociu pentru a le afla percepțiile despre zona de food court din centrele comerciale.