„Un pălmaș din talpa țării. Cartea e deja scrisă. Avem și filmul”, este campania publicitară la ”Moromeții 3”, care ironizează campania de marketing de 4 milioane de euro realizată pentru cartea lui Nicolae Ciucă, care nici acum nu se știe când va fi lansată.
În curând, românii vor vedea, pe lângă celebrele panouri cu figura lui Nicolae Ciucă – ”Un ostaș în slujba țării”, panouri publicitare cu „Un pălmaș din talpa țării. Cartea e deja scrisă. Avem și filmul”. Acestea, un spot video și reclamă online sunt realizate pentru ”Moromeții 3”, film realizat după cartea lui Marin Preda.
Regizat de Stere Gulea și produs de Tudor Giurgiu, „Moromeții 3” este cea de-a treia peliculă din trilogia cu același nume. După „Moromeții” (1988) și „Moromeții 2” (2018), ”Moromeții 3” va apărea în noiembrie în cinematografe.
Într-o investigație publicată de site-ul Snoop, jurnaliștii au dezvăluit, pe baza datelor oficiale de la PNL, că partidul a alocat 4 milioane de euro din banii primiți de a buget pentru a promova cartea ”Un soldat în slujba țării”, a președintelui liberal Nicolae Ciucă. Din acești bani, au fost cheltuiți deja, a spus PNL, 2 milioane de euro în perioada mai-iulie. De când PNL a răspuns cererii presei, pe august s-au mai adunat 500.000, pentru că suma plătită lunar pe chiria celor 400 de panouri, taxe locale și TVA este de 510.000 de euro.
Adina Bucur
SURSA FOTO: Moromeții 3/Facebook