Brokerii de asigurări au lansat miercuri, 29 septembrie, un Call Center pentru păgubiţii City Insurance. Numărul 0733.660.055 are tarif normal și poate fi apelat 24 din 24 de ore, informează Uniunea Naţională a Societăţilor de Intermediere şi Consultanţă în Asigurări. Totodată, foștii clienți cu poliţe încheiate la City Insurance au la dispoziție și platforma online https://ghidcityinsurance.ro/.
Membrii UNSICAR vin astfel în întâmpinarea clienţilor cu poliţe încheiate la City Insurance şi a păgubiţilor acestei companii cu două canale de comunicare care furnizează 24 de ore din 24 răspunsuri documentate privind diferitele situaţii în care clienţii se pot afla.
Call-center-ul poate fi accesat de orice client asigurat la City Insurance sau păgubit care ar urma să își recupereze prejudiciile în baza unei polițe de asigurare emise de aceasta companie , indiferent dacă persoana respectivă este client al unui broker membru UNSICAR sau nu.
Consiliului Autorităţii de Supraveghere Financiară a retras autorizația de funcționare Societății de Asigurări City Insurance pe fondul nerespectării de către asigurător a indicatorilor de solvabilitate şi lichiditate. Compania de asigurări avea peste 3 milioane de clienți.
C.Dumitrescu