Rezultatul va fi publicat pe 15 ianuarie
Bursa de Valori București (BVB) a selectat cinci propuneri pentru crearea unui logo aferent sistemului alternativ de tranzactionare, piața AeRO, ce va fi lansata în 25 februarie și îi invită pe stakeholderi să aleagă.
Competiția a fost lansată pe 8 ianuarie și s-au primit 250 de propuneri de la 72 de designeri din întreaga lume.
Dintre țările de origine a designerilor, cele mai reprezentate au fost România (28), Spania, Indonezia, Marea Britanie și Italia. La competiție au luat parte 12 agenții de creație.
Cele cinci propuneri selectate au fost publicate, pe o platformă specializată online, unde se așteaptă și voturile stakeholder-ilor (companii, traderi, angajați).
AeRO este o nouă piață de acțiuni pentru start-up-uri si IMM-uri, care oferă alternative pentru companii să își atragă capital și care va înlocui platforma Rasdaq.
Selectarea celor cinci a avut la bază criteriile interne formulate de BVB, dintre care cel ai important este să reprezinte două categorii de audiență – companiile care se vor lista pe piață și potențialii investitori.
Voturile sunt așteptate marți și miercuri, iar rezultatele se vor publica joi, 15 ianuarie.