2.4 C
București
sâmbătă, 23 noiembrie 2024 - 4:21
No menu items!

Bucureştenii îşi pot face buletin şi sâmbătă şi duminică, pentru prezidenţiale

spot_img

Programul de lucru al serviciilor de evidenţă a persoanelor din Bucureşti a fost prelungit pentru eliberarea actelor de identitate persoanelor cu drept de vot care nu au un astfel de document sau deţin unul expirat

carte-de-identitate

Programul de lucru al serviciilor de evidenţă a persoanelor din Bucureşti a fost prelungit, sâmbătă, între orele 8.00 şi 16.00, şi duminică, între orele 08.00 şi 21.00, pentru alegerile prezidenţiale din 2 noiembrie, informează Primăria Capitalei.

Programul a fost prelungit pentru eliberarea actelor de identitate persoanelor cu drept de vot care nu au un astfel de document sau deţin unul expirat.

Cartea de identitate se întocmeşte şi se eliberează pe baza cererii scrise a persoanei şi a documentelor cu care, potrivit legii, se face dovada numelui, stării civile, cetăţeniei române şi a domiciliului. Contravaloarea producerii şi eliberării cărţii e identitate este de 7 lei şi se achită la ghişeele birourilor de evidenţă a persoanelor din sectoarele 1, 3 şi 6, unităţile CEC Bank în sectorul 5, la oficiile poştale în sectorul 2 şi 4 sau ghişeele direcţiilor de impozite şi taxe locale pentru sector 4.

În cazurile în care nu pot fi prezentate anumite documente, respectiv certificate de stare civilă sau dovezi cu privire la domiciliu, se va elibera carte de identitate provizorie, caz în care se vor depune şi trei fotografii de 3/4 cm şi taxa de 1 leu, achitată în acelaşi mod ca pentru cărţile de identitate.

Pentru eliberarea unui nou act de identitate (carte de identitate sau carte de identitate provizorie) ca urmare a expirării termenului de valabilitate, pierderii, furtului, deteriorării sau distrugerii actului de dentitate, cetăţenii vor prezenta şi un timbru fiscal în valoare de 5 lei.