Site-ul românesc de divertisment Trilulilu a lansat marți o variantă prin care utilizatorii pot integra tot conținutul multimedia din site-urile de socializare Facebook, Twitter, YouTube, Zonga, Instagram și Google+, iar spre finalul anului va lansa o variantă internațională a acestei platforme.
Pentru început, platforma este disponibilă doar în versiune Private Beta, optimizat doar pentru acces de pe PC. Deschiderea publicului larg va avea loc în toamna acestui an.
Sergiu Biriș, directorul general al Trilulilu, a afirmat că inflația de informații și de surse de conținut, în special în zona social media, a creat nevoia unei platforme integratoare unde utilizatorul poate accesa cu ușurință conținut relevant, în funcție de preferințe, de pe orice dispozitiv.
”Am început de mai bine de un an să ne gândim la nivelul următor pentru Trilulilu, într-o lume care, de la lansarea noastră din 2007, a cunoscut o explozie de conținut, platforme și dispozitive”, a afirmat Biriș.
Vlad Bârleanu