ANAF a încheiat un contract de 382.000 de euro cu o agenție care va face o campanie de conștinetizare și educare fiscală a contribuabililor
Licitația organizată de Agenția Națională de Administrare Fiscală a fost câștigată de agenția de publicitate Godmother, care a participat, alături de alte 7 firme, la această licitație. Conform contractului, în valoare de 1,69 milioane lei (peste 382.000 de euro), în următoarele 7 luni, agenția va realiza o campanie de educare fiscală a contribuabililor, care constă în:
– campanie media (print, radio, on-line)
– campanie outdoor
– campanie directă (distribuire de afișe, pliante, broșuri)
Achizitie publica de servicii de creatie, servicii de productie, servicii de instruire si servicii de organizare evenimente privind campanie de constientizare si educare fiscala a contribuabililor, care constau în realizarea conceptului creativ pentru proiectarea campaniei, realizarea spoturilor audio si video si difuzarea spoturilor audio, realizarea machetei publicitare si difuzarea acesteia, realizarea materialelor publicitare (concept, machetare si multiplicare), difuzarea materialelor publicitare (campanie BTL/sampling), derularea campaniei outdoor (concept, machetare si afisare stradala).
anunț atribuire e-licitație
De asemenea, agenția va organiza 3 conferințe de popularizare cu reprezentanți ai patronatelor, sindicatelor și asociațiilor profesionale. În plus, toată campania trebuie monitorizată și evaluată. Serviciile pe care le va oferi agenție de publicitate pentru ANAF includ și organizarea cursului de instruire și realizarea suportului de curs privind proiectarea și implementarea campaniilor media, precum și derularea efectivă a cursului, organizarea unei consultări publice pilot privind inițierea sau modificarea unor proceduri de administrare a veniturilor statului și conferința de închidere a proiectului.
Motivul pentru care ANAF a plătit această campanie este „creșterea gradului de conformare voluntară a contribuabililor prin consolidarea civismului fiscal”.
Marilena Nedelcu